فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

من و فرشته هام...

روز مادر مبارک.

1398/11/27 11:12
نویسنده : مامان پری
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر بود. 

فرشته های قشنگم اینجوری من را غافلگیر کردن😘

عصر از سرکار که برگشتم خونه اولش آیلا جونم با تبلت اومد به استقبالم و گفت مامان سلام😘 روزت مبارک. بعد متوجه شدم تا داره با تبلتش همزمان فیلم میگیره😍😘. بعدم فاطمه جونم با این بسته ها اومد و گفت مامان سورپرایزززز😘

من به فدای شما دخترای گلم که همه کارها را خودتون تنهایی و بدون اطلاع بابایی انجام دادین😘

دخترام بس به پیکسل علاقه دارن تو کادوهای منم پیکسل گذاشتن😅

نقاشی آیلا که تو مدرسه با کمک مربی کشیده و برام آورده بود😘

اینم نقاشی و نامه که فاطمه جونیم برام نوشته و کادو کرده😍😘

از پس انداز خودشون هم برام پول تو پاکت گذاشتن😍

آخه مگه من دلم میاد این پولا را خرج کنم عشقای من😘

شکلات و آویز گردنی عشق دخترا😍😘

این هم متن نامه فاطمه جان، نمیدونم با خوندنش خوشحال باشم یا ناراحت. یه جوری بغض کردم نامه را که خوندم ...نکنه من مامان خوبی برات نیستم یا نبودم فرشته معصوم و قشنگم... نکنه دعوات کرده باشم یا زده باشم و تو ذهنت مونده که اینجوری نوشتی...الهی که من فدات شم عزیزم. نامه را دیروز نذاشت باز کنم گفت ببر اداره بخونش🌼

 

بعدا نوشت:

اینم از هدیه اداره مامان😍

 

پسندها (19)

نظرات (16)

مامان آیسلمامان آیسل
27 بهمن 98 12:22
مبارک باشه...نه عزیزم دخترتون اوج احساسش رو بیان کرده...با خوندنش منم احساساتی شدم....چقدر دختر فهمیده ای دارین....خدا حفظشون کنه و سایه شما همیشه بالای سرشون باشه❤️
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 
سلامت باشین ...مرسی که اینقدر قشنگ کامنت گذاشتین .. بزرگی و لطف شما را می رسونه😍 بازم ممنونم💐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 بهمن 98 16:33
روزتون با یک روز تأخیر مبارک خاله جون
ان شاءالله همیشه سایه شما بر سر گل دختراتون باشه و با هم شاد و سلامت باشین
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم 
سلامت باشین و برقرار 😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 بهمن 98 18:09
روزتون مبارک خانمی💋💋💋💋😍😍😍
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم 
سلامت باشی😘
مامان آیلینمامان آیلین
27 بهمن 98 23:50
مبارک باشه 
چه فرشته های نازنینی😍 دستشون درد نکنه و خدا حفظشون کنه🤩
مامان پری
پاسخ
ممنونم 
لطف شما مستدام😘
مامانمامان
28 بهمن 98 11:38
هزار آفرین به گل دخترای مهربووون😍😍
خیلی هم با سلیقه👏👏
 
مامان پری
پاسخ
ممنونم 
نظر لطف شماست😘
مامان منتظرمامان منتظر
28 بهمن 98 12:55
مبارک باشه هم روزتون هم هدایاتون😍
مامان پری
پاسخ
سلامت باشیبن 
مرسی
مامانیمامانی
28 بهمن 98 12:58
تبریک میگم 
سلامت باشین همیشه 
مامان پری
پاسخ
مچکرم
سلامت باشین
مامان و بابامامان و بابا
28 بهمن 98 12:59
مبارک مبارک😍🌼
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 بهمن 98 18:18
رروزتون هزاران هزار بار مبااااااارک🎆🎇🎇💮♥
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 
زنده باشین😘
هلیاهلیا
29 بهمن 98 8:29
چه دخترای نازنینی💖💖💖💖💖💖
مبارک باشه خاله جون😘💖💖
مامان پری
پاسخ
مرسی گلم 💐
سلامت باشین😘😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:53
اي جونه دلم 
خدا حفظشون كنه ☺️❤️💕🌺
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشین😘😍
مامان صدرامامان صدرا
29 بهمن 98 19:13
روزت مبارک خانومی چه کادوهای قشنگی❤❤❤
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم...نظر لطف شماست😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 اسفند 98 6:45
روزت مباااارک عزیزم😚😚
ماشالله ب گل دخترای مهربون و سورپرایز قشنگشون😘😘
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم .روز شما هم مبارک البته با تاخیر😘
زنده باشین و برقرار😍
عمه فروغعمه فروغ
9 اسفند 98 11:19
روزتون مبارک دوست عزیز😊
خدا حفظ کنه فرشته های دوست داشتنی تون رو😘
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 
سلامت باشن دوست خوبم😘
مامان تربچهمامان تربچه
5 خرداد 99 0:41
آفرین به این دختر خانم های ناز
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:33
لایک😍😘