فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

من و فرشته هام...

روز مادر مبارک.

1398/11/27 9:59
نویسنده : مامان پری
433 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر بود. 

فرشته های قشنگم اینجوری من را غافلگیر کردن😘

عصر از سرکار که برگشتم خونه اولش آیلا جونم با تبلت اومد به استقبالم و گفت مامان سلام😘 روزت مبارک. بعد متوجه شدم تا داره با تبلتش همزمان فیلم میگیره😍😘. بعدم فاطمه جونم با این بسته ها اومد و گفت مامان سورپرایزززز😘

من به فدای شما دخترای گلم که همه کارها را خودتون تنهایی و بدون اطلاع بابایی انجام دادین😘

دخترام بس به پیکسل علاقه دارن تو کادوهای منم پیکسل گذاشتن😅

نقاشی آیلا که تو مدرسه با کمک مربی کشیده و برام آورده بود😘

اینم نقاشی و نامه که فاطمه جونیم برام نوشته و کادو کرده😍😘

از پس انداز خودشون هم برام پول تو پاکت گذاشتن😍

آخه مگه من دلم میاد این پولا را خرج کنم عشقای من😘

شکلات و آویز گردنی عشق دخترا😍😘

این هم متن نامه فاطمه جان، نمیدونم با خوندنش خوشحال باشم یا ناراحت. یه جوری بغض کردم نامه را که خوندم ...نکنه من مامان خوبی برات نیستم یا نبودم فرشته معصوم و قشنگم... نکنه دعوات کرده باشم یا زده باشم و تو ذهنت مونده که اینجوری نوشتی...الهی که من فدات شم عزیزم. نامه را دیروز نذاشت باز کنم گفت ببر اداره بخونش😍😐

پ. ن. 

کلی مطلب و عکس ثبت نشده دارم این مدت که رو هم تلنبار شده ..حالا کی فرصت کنم ثبتش کنم خدا داند......

پسندها (15)

نظرات (8)

mahsamahsa
27 بهمن 98 10:02
روزتون مبارک❤️
عزیزم چه قدر سورپرایز خوبی دست گلشون درد نکنه که این قدر مامانشون رو خوشحال کردند💙
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک😍
آره واقعا غافلگیر شدم 😘
بچه ها دنیای قشنگ و پاکی دارن واقعا
مامان آیلینمامان آیلین
27 بهمن 98 23:51
مبارک باشه💐
چرا تکراری شده پستتون
مامان پری
پاسخ
مرسی
نمیدونم والا 
من فقط ویرایش زدم فرداش دیدم دو تا پست ارسال شده
مامان منتظرمامان منتظر
28 بهمن 98 12:57
بازم مبارک باشه 😘
با وجودی که تکراری بود ولی لایک کردم
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم
آره نمیدون مچرا اینجوری شده 
بازم مرسی😘
مامان منتظرمامان منتظر
28 بهمن 98 12:57
بازم مبارک باشه 😘
 
مامان پری
پاسخ
بازم مرسی😍
مامان و بابامامان و بابا
28 بهمن 98 13:00
😍
هلیاهلیا
29 بهمن 98 8:28
روزتون مبارک باشه 😍💕
مامان تربچهمامان تربچه
5 خرداد 99 0:41
😘
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:32
لایک😍😘