فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

من و فرشته هام...

مثل برق گذشت......

1390/6/7 11:45
نویسنده : مامان پری
597 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دقیقا" سی روز دیگه دو سالت تموم میشه و وارد سومین سال زندگی میشی... یعنی با امروز ٧٠٠ روزه که جمع دونفره من و بابایی با ورود گل باغ زندگیمون سه نفره شده .....

دو سالی که با همه خاطرات شیرین و بعضا" تلخش خیلی زود گذشت...دقیقا" به سرعت برق...اولین صدای گریه ات که خیلی خوشحالم کرد و برایم پر از معنا بود...اولین لبخندت...اولین بار که بهت واکسن زدیم...اولین بار که غلت زدی...اولین نشستن...اولین ایستادن...اولین قدمها...اولین کلمه ...اولین جمله که گفتی... اولین بار که مریض شدی...اولین و ان شاا... آخرین باری که بستری شدی و تا صبح من و بابایی بالای سرت نگران و ناراحت نشسته بودیم...همه و همه خاطراتیست که در ذهنم مرور میکنم...

 انگار همین دیروز بود که رفته بودم آزمایشگاه فروردین تو خیابون سپه تا جواب آزمایشمو بگیرم...وقتی خانومه خندید و بهم گفت مبارکه...جواب آزمایشتون مثبته، علی رغم اینکه از قبل یه جورایی مطمئن بودم با حالت بهت و تعجب پرسیدم یعنی چی که مثبته؟! اونم گفت یعنی باردارید دیگه...و برای من چه سخت بود قبول مسئولیت مادری...با خودم فکر کردم یعنی من میتونم؟! آخرش چی میشه؟ زود نبود؟ و هزار سوال و ابهام دیگه که تو ذهنم میومد..... ولی خدا را شکر تا حالا که تجربه شیرینی بوده و خدا را هزاران بار شکر که تو گل خوشبویم را به ما عطا کرد و ما را لایق داشتم دختر نازنینی مثل فاطمه ام کرد.

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (11)

نظرات (8)

مامان آیلینمامان آیلین
15 مهر 98 10:49
😍
مامان تربچهمامان تربچه
26 مهر 98 0:01
😘
مامان پری
پاسخ
😍
مامان و بابامامان و بابا
27 آذر 98 9:22
😘
مامانیمامانی
7 دی 98 12:05
عزیزم  برا همه این استرس ها و سوالات هست موفق باشی 
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:16
سپاس از اظهار لطف همه 💐
مامان جونیمامان جونی
7 خرداد 99 9:34
😍💐
مامان پریمامان پری
8 خرداد 99 11:16
مرسی عزیزم
مامانیمامانی
7 تیر 99 12:21
💐