فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

من و فرشته هام...

گیسوی تو دام بلاست....ابروی تو تیغ فناست

1398/10/20 14:21
نویسنده : مامان پری
506 بازدید
اشتراک گذاری

اینجاست که شاعر می فرماید: گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست😍

 

همین الان یهویی😍

تو همانی که توانی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم می خواهد من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد که تو همدردی و درمان و من این درد به جان میخرم و تاب ندارم که سپارم به نگارم بنویس صبر و قرارم بیقرارم من چه عشقی به تو دارم تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست تو همانی که توانی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم می خواهد من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد که تو همدردی و درمان و من این درد به جان میخرم و تاب ندارم که سپارم به نگارم بنویس صبر و قرارم بیقرارم من چه عشقی به تو دارم تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه مهیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست😘.

پسندها (20)

نظرات (18)

مامان مهلا
20 دی 98 15:35
.........😐😒
مامان پری
پاسخ
متاسفم برای طینت نازیباتون😏 
به بچه معصوم که کوچکترین گناهی تو این عالم هزار رنگ نکرده هم حسادت میکنی و توهین 
خدا همه را به راه راست هدایت کنه 
 
مامان آیلینمامان آیلین
20 دی 98 17:25
عزیز دلمی عسل طلا😍
مامان و بابامامان و بابا
20 دی 98 17:26
ای جانم😘
هلیاهلیا
20 دی 98 17:30
سلام 🌼
میشه ما را دنبال کنید🙏
مامان پری
پاسخ
سلام 
بله حتما😍
مامانیمامانی
20 دی 98 17:32
خدا حفظش کنه خانم طلا را😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 دی 98 21:30
ای جان الهی😍😍😍
مامان پری
پاسخ
😘😘😘 مرسی مهربونم
مامان پریمامان پری
20 دی 98 21:48
ممنون از همگی دوستان خوبم   

20 دی 98 22:30
ای جان چه نانازه
مامان پری
پاسخ
ممنون گلم 
نظر لطف شماست😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:11
واااااي خداااا چقد بهش ميااااد🥰😍😍❤️ چقد ماهه شده دختر شيرينيمون خيلي وقت بود نديده بودمش دلم براش تنگ شده بود 🌹😍
مامان پری
پاسخ
مرسی دوست مهربونم...نظر لطف شماست 😘💐
شاید اگه نظرات پر از مهر و محبت دوستان خوبی مثل شما نبود با دیدن برخی از نظرات پر از حسد و ناجور بعضیها که خیلی راحت دل آدم را میشکنن اینقدر دلگرم نمیشدم و اینجا را برای همیشه میبستم...
بازم ممنونم🌼
خدا گل دختر ناز شما را هم حفظ کنه😘

22 دی 98 12:54
خوشگل خانم چه لبخند قشنگی داری🎈🎈
خدا حفظش کنه🎁
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم 
لطف داری شما😘
هلیاهلیا
25 دی 98 0:07
خوشگل خانوم😘
مامان پریمامان پری
25 دی 98 0:17
ممنون گلم😘
مامان منتظرمامان منتظر
25 دی 98 0:30
چه دختر نازی😘
مامان پریمامان پری
25 دی 98 10:09
مرسی گلم😘
خاله جونی
25 دی 98 13:19
قربون جیگر طلا بشم من😘😘😘 ماشاالله به این فرشته ناز و خوردنی😍😘  چشم بد ازش دور 😇
مامان پریمامان پری
25 دی 98 13:31
ممنونم گلم انشاالله😘😘
مامان تربچهمامان تربچه
5 خرداد 99 0:44
عسل منی😘
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:31
لایک😍😘