فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

من و فرشته هام...

# چالش عکس

1397/10/30 13:34
نویسنده : مامان پری
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگی

من که اولین باره تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت می کنم. باشد که قبول افتد و در نظر آیدگل 

#چالش عکس

اینم از اولین و آخرین عکس وبلاگ ما که از طریق آلبوم تصاویر پیدا کردم و جالب اینکه هر دو مربوط به جشن تولد هست. البته آخرین پست من عکس نداشت و این عکس از آخرین پست دارای عکس انتخاب شده.

جشن تولد یک سالگی فاطمه جونم در تهران و تولد هشت سالگیش در شیراز در کنار خواهر گلش آیلا جونیم...

واقعاً آدم از فردای خودش خبر نداره یعنی همین. اون موقع فکرش هم نمی کردم چند سال بعدش شیراز باشم...

 

ظاهراً از قوانین مسابقه اینه که در انتها باید سه تا از دوستای وبلاگی رو دعوت کنم به این چالش...

منم این دوستام را دعوت میکنم به #چالش عکس نی نی وبلاگ

http://mahya91.niniweblog.com/ (میم مثه محیا و محمدحسام)

http://golpesaremamani.niniweblog.com (ارشیا و پانیا گلای ناز مامان)

http://hedyeyeasemooni.niniweblog.com (هديه های آسموني)

از طریق نظر هم بهشون اطلاع دادم و به #چالش عکس دعوت شدن.

از بقیه دوستان گلم هم از طریق همین تریبون دعوت می کنم که تو این مسابقه شرکت کنند.عینک

پسندها (16)

نظرات (11)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
30 دی 97 20:15
عزیزممم خدا حفظشون کنه

ممنون از دعوتت😘😘
مامان پری
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 بهمن 97 8:08
😘
مامانمامان
6 بهمن 97 16:53
سلام.ممنون خبر دادید دوست عزیزم.آرزومیکنم موفق باشید
مامان پری
پاسخ
سلام خانمی
ممنون عزیزم، همچنین شما دوست خوبم
مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:32
😍
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 22:06
ای خدا قربون شما بشم من😘
مامان پری
پاسخ
مرسی
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 9:56
😍
مامانیمامانی
30 آذر 98 10:02
ای جانم😍
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:30
ممنون از اظهار نظر پر مهرتان😍
مامان منتظرمامان منتظر
25 دی 98 9:22
🌷
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:18
لایک😍
مامان پریمامان پری
7 مرداد 99 12:18
😘