فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

من و فرشته هام...

پرنسسم رفته مهد.......

1391/8/7 13:19
نویسنده : مامان پری
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ......

بعد مدتها مامانی بالاخره پیداش شد اونم با یه خبر ..........

امروز دخمل مامان اولین روز تجربه مهدشه...ساعت ١٠ صبح همراه بابایی بردیم و تحویل دادیم...به نظر مهد خوبی بود...مربیش هم خانم خوش رو و خنده رویی بود...کلی سفارش کردم...تا ببینم چی میشه! یه بار هم زنگ زدم به قول مسئول مهد که دختر خوبی بوده و هیچ مشکلی نداشته..شیرش هم تا آخر خورده....

 

خدا را شکر خودم یه مسئولیت دارم در زمینه سرکشی و بازدید از مهد کودکها...سعی میکنم بیشتر از قبل این بازدیدهامو داشته باشم ...

ایشالا که مشکلی نداشته باشه و راحت بتونه این مرحله را بگذرونه...

پسندها (11)

نظرات (10)

خاله صفو
16 آبان 91 12:11
قربونش برم که اینقد از مهد خوشش اومده و تازه علی رو هم می خواد ببره. الهی من فداش شم. به امید خدا مهد براش تجربه خوبی خواهد بود. تا الان هم دست خاله و مامان جونش درد نکنه از آب و گل درش آوردن و واقعا دیگه وقتش رسیده بود بذاریش مهد هر چند برات توفیق اجباری شد...


قلبونت عزيزم... از حرفهاي خواهرانه هم ممنون!
مامان کوثری
21 آبان 91 10:45
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:07
عزیزمی😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 22:36
😍
مامان و بابامامان و بابا
27 آذر 98 9:18
😍
مامانیمامانی
7 دی 98 11:59
خانوم گلم😘
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:19
ممنون از همگی🌼  
مامان جونیمامان جونی
7 خرداد 99 9:37
😍💐
مامان پریمامان پری
8 خرداد 99 11:20
مرسی عزیزم
مامانیمامانی
7 تیر 99 12:27
😘