فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

من و فرشته هام...

زنگ مدرسه

1398/7/1 9:21
نویسنده : مامان پری
469 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز سال تحصیلی 99-1398 هست و آیلا گلم رفته پیش دبستانی و فاطمه عزیزم هم کلاس چهارم...خدای مهربونم بابت همه چی ممنونم.

این پست را من بین شلوغی و خستگی اسباب کشی و جابجایی خونه اونم بعد از 7 سال یکجا نشینی و چندین مشغله دیگه البته از سر کارم می فرستم تا شاید بتونم فقط گوشه ای از احساسات ناب و خاطره امروز دخترای گلم از شروع سال تحصیلی جدید را ثبت کنم. 

جونم براتون بگه که دیشب بعد از جمع کردن بخشی از ریخت و پاش خونه (تو پرانتز بگم تا جاگیر شدن کامل و عادت ما به خونه جدید احتمالا یه چند ماهی طول بکشه)، رفتیم بیرون و وسایل جامونده و مورد نیاز دخترا برای مدرسه را خریدیم و شام هم یه سری به پاتوق همیشگی مون یعنی کبابی گلپایگانی زدیم. بعدشم تا رسیدیم خونه با وجود خستگی زیاد دخترا را حموم کردم و خوابیدن و من وسیله های آیلا را آماده کردم و به سفارش مدرسه روی همشون برچسب اسمش را زدم تا با وسیله های دوستاش قاطی نشه که این قسمتش واقعا کار خسته کننده ای بود.😴

امروز هم دخترا با ذوق بیدار شدن لباس پوشیدن منم صبحانه و میان وعده آماده کردم براشون و ساعت 7:30 راه افتادیم برا مدرسه ..بعد خوش آمدگویی و  صف صبحگاهی و سخنرانی مدیر مدرسه، دختر طلاها را تحویل دادم اومدم اداره ...امروزم گفتن چون روز اوله،  ساعت 11:30 بریم دنبال بچه ها که اگه برسم خودم میرم وگرنه که بابایی میره میبرشون خونه به امید خدا.

عکسا هم خیلی عجله ای شد و نتونستم یه عکس درست حسابی بگیرم..فقط همین چند تا را انداختم. تو مدرسه هم اینقدر شلوغ بود و اولیاء با بچه ها تو صف بودن که نمیشد عکس بگیرم ..البته ما هم یکم دیر رسیدیم مدرسه و برنامه شون شروع شده بود..  

​​​​​

ان شاالله امسال سال خوب و خوشی برا پرنسس های نازم و همه بچه های سرزمینم باشه و همیشه و همه جا موفق باشن..آمین!

پسندها (22)

نظرات (19)

مامان تربچهمامان تربچه
1 مهر 98 9:26
عززززیزم به سلامتی الهی شکر که خاله های نازم بزرگ شدن و ماشالله با ذوق و شوق مدرسه رو شروع کردن.
خدا حافظ و نگهدارشون باشه😍
حالا هی بگو نمیایی تو وبلاگم! آخه از این آنلاین تر!!!😜😅
مامان پری
پاسخ
مرسی خاله عزیزم 
آره والا خودمم هم موندم یعنی تنور داغ داغ بود رسیدیا😍😘
قربون حاج علی جونم بشم من که رفت مشهد و برگشت ما نتونستیم بیایم زیارت قبولیش 
البته آش پشت پاش خوردیم که هم به موقع بود چون وسط اسباب کشیمون بود و هم خوشمزه و حسابی چسبید😘 
 
مامان تربچهمامان تربچه
1 مهر 98 9:50
الان عکسا برام باز شد.
خونه نو مبارک به سلامتی و دل خوش.
هر چی پیش میره واقعا برام بیشتر ثابت میشه: ان مع العسر یسرا فان مع العسر یسرا
خدایا شکرت
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم 😘
آره واقعا همینطوره😍
ان شاالله اولین فرصت تشریف بیارین 💐
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 مهر 98 9:57
موفق باشید گل دخترا!😘
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 😍😘

1 مهر 98 10:07
عززیززدلم موفق باشید ان شاءالله 🤗
سال تحصیلی پر از موفقیت باشه براتون
ای جانم ایلا کوچولو خوشتیپ😚😙 
عکس ایلا جون رو ب مامانی نشون دادم که مامان شبیه کی میتونه باشه این خانم کوچولو، باذوق گفت حلمااا شبیه تو 😙😚😗😉😊عزیز دلم منو آیلا کوچولویامون شبیه به هم فقط با تفاوت چشم رنگیمون وگرنه انگار منم دارم می رم مدرسه، خدا حفظ کنه گل دخترا تون رو مامانی عزیز😊😍
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 
ان شاالله
قربون شما
اااا چه جالب ...آیلا کلا قیافه خاص داره و تو دل برو هست حالا شاید تو عکسا مشخص نباشه خیلی ...نه اینکه مادرش باشم اینو بگم جدی هر جا میریم کلی طرفدار پیدا میکنه چون اجتماعی و شیرین زبون هم هست شکر خدا
معلومه شما هم تو دل برویی عزیزم
خوشبختیتون مستدام😍
 

1 مهر 98 10:58
ای جانم هزار ماشاءلله همینطورم هست
خداحفظش کنه والا من که اینجا متوجه شدم چه برسه از نزدیک شیریییینم 😍😍😍 لطف دارین شما .
ببوسینش😚😙
مامان پری
پاسخ
ممنونم خانمی😘
شما همیشه لطف دارین به ما 🌷😘 زنده باشین و برقراررر😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 مهر 98 14:34
موفق باشید دخترای گل
شما هم خسته نباشید مامان مهربون
مامان پری
پاسخ
مرسی زهرا جونم
همچنین شما عزیزم😘
عمه فروغعمه فروغ
1 مهر 98 18:22
موفق باشین😘
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم💐
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 مهر 98 9:50
بسلامتی عزیزم
انشالله خونه ی جدید پر از خیر و برکت باشه
انشالله وسایل دانشگاه گل دخترارو حاضر کنی😚😚
 
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 💐
سلامت باشین 😘
ان شاالله🌸
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 مهر 98 21:53
موفق باشین دخملا😍😍😍
یه عالمه بهتون خوش بگذره تومدرسه😘😘❤
مامان پری
پاسخ
سلامت باشی مبینا جون🌸
همینطور شما عزیزم😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
3 مهر 98 4:57
ماشالله ب جفتشون🌹🌹 عزیزای من موفق باشینی❤️❤️
مامان پری
پاسخ
مرسی خاله جون😘
ان شاالله مدرسه رفتن آنیسا گلمون
مامان آیسلمامان آیسل
3 مهر 98 11:31
ای جانم...موفق باشن گل دختراتون❤️
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم😘
همچنین گل دختر شما😍
آتریسا جونآتریسا جون
8 مهر 98 23:38
همیشه شاد و خوشحال باشید خواهرهای زیبا و ناز😍
سال تحصیلی خوبی رو شروع کنین عزیزای دلم
مامان پری
پاسخ
ممنون خاله جون💐
لطف کردین عزیزم😍
مامان آیلینمامان آیلین
15 مهر 98 13:28
عسلای من😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 21:45
😘ای جانم
خاله جون
27 مهر 98 12:45
ان شاالله دانشگاه رفتن عسلای خاله😍💞💖
مامان پری
پاسخ
مرسی عشقم💝
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 9:38
🌼موفق باشی😍
خاله جونی
30 آذر 98 13:08
عزیزم به سلامتی و دل خوش  خدا را هزاران بار شکر که خاله های نازم بزرگ شدن😘 خدا حافظ و نگهدارشون باشه😍
مامان پریمامان پری
2 دی 98 22:28
😍
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:26
ماشاءالله 😍