فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

من و فرشته هام...

اولین نماز...

1398/2/9 12:26
نویسنده : مامان پری
373 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب فاطمه جونم اولین نمازش همراه من خوند. البته قبلاً چند باری با من وایساده بود به نماز ولی نه خیلی جدی و تا آخر هم نمیخوند وسطاش دیگه خسته میشد و ولش میکرد فداش بشم.

وضو گرفته بودم نماز مغرب و عشام بخونم که فاطمه جونیم گفت مامان صبر کن منم وضو بگیرم باهم نماز بخونیم. دختر گلم بعد اینکه وضو گرفت، سجاده اش پهن کرد و کنارم وایساد به نماز خوندن. هر دو تا نمازش هم تا آخر خوند. بعد از نماز هم دستای قشنگش باز کرد به دعا کردن و گفت خدایا کمک کن مامان و بابام همیشه سالم باشن و جوون😘

در طول نماز هم آیلا بلام هر چه شیطنت بلد بود رومون اجرا کرد... از کشیدن سجاده و چادر نمازمون تا برداشتن مهر و انداختن هر چی دم دستش بود سر ما و پریدن رو پشت و کمرمون و .... بعدم خسته شد رفت یه سجاده آورد کنار سجاده فاطمه پهن کرد شال منم انداخت رو سرش و مثلا با ما نمازش خوند و بعد هم دعا کرد که خدایا مواظب مامان و بابام باش من خیلی دوسشون دارم. قربون آیلای شیرین زیون و شیطونم برم من😘  

انشاالله که قبول باشه دخترای نازم و خدا همیشه و در همه حال نگهدارتون. 😍

 

این عکس فاطمه هم برا اینکه پستم خالی از عکس نباشه😍

 

نظرات (17)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 اردیبهشت 98 12:43
قبول باشه دختر گلم😘
مامان پری
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون😍
عمه فروغعمه فروغ
9 اردیبهشت 98 13:00
ان شالله خدا همیشه حافظت باشه
مامان پری
پاسخ
سلامت باشین
ممنون از دعای قشنگت عزیزم😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 اردیبهشت 98 13:47
قبول باشه. 😘
مامان پری
پاسخ
قبول حق 💐قربونت خاله جون😍
مامان صدرامامان صدرا
9 اردیبهشت 98 14:07
ای جانم قبول باشه نمازتون👍😚
مامان پری
پاسخ
قبول حق 😍ممنون خاله جونی😘
مامان و بابامامان و بابا
9 اردیبهشت 98 14:35
سلام وای چه جالب قبول باشه عزیزم😘
مامان پری
پاسخ
سلام عزیزم
قبول حق و ممنون خاله مهربونم🌼
سان آی ومامانیسان آی ومامانی
10 اردیبهشت 98 9:01
قبول باشه دختر خوشگل😍😍
مامان پری
پاسخ
😘🙏
سان آی ومامانیسان آی ومامانی
10 اردیبهشت 98 9:02
قبول باشه دختر خوشگلم😍😍
مامان پری
پاسخ
ممنون خاله جونی💐
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 اردیبهشت 98 23:11
قبول باشه گله من
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:44
قبول باشه فاطمه گلم😘😍
مامان پری
پاسخ
ممنونم😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 21:54
قبول باشه
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 9:47
😍🌼
مامانیمامانی
26 آذر 98 13:38
قبول باشه 😍
مامانیمامانی
30 آذر 98 9:47
قبول باشه عزیز دلم😘
خاله جونی
30 آذر 98 13:18
قبول باشه عسلم😘😘  
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:35
ممنون عزیزم💐
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:22
لایک😍
مامان پریمامان پری
7 مرداد 99 12:13
🌼