فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

من و فرشته هام...

آیلا گلم نرفته مهد

1398/1/24 10:39
نویسنده : مامان پری
415 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آیلا خانوم بعد از بیدار شدن از خواب کلی بهونه گیری کرد که مهد دوست ندارم، نمیرم، خوابم میاد و .... دست آخر هم گفت میخوام بیام پیش تو😱

منم کلی کار داشتم تو اداره و هماهنگی باید انجام میدادم، گفتم اداره مامان نمیشه و بچه ها را راه نمیدن دیگه. با ناراحتی و به اجبار مثلا قبول کرد. البته با وعده خرید از فروشگاه کوروش که روبروی مهدشونه. بابایی منو رسوند اداره و بعد رفتن مهد. بعد نیم ساعت دیدم تا بابایی زنگ زده که با آیلا اومدیم خرید ولی باز زیر بار نمیره و میگه مهد نمیرم. اونجا بهم گیر میدن دوست ندارم. 

بابایی باید میرفت سر برنامه و دیرش شده بود، صدای گریه و جیغ جیغ آیلا خانوم هم می اومد. چاره ای نبود گفتم بیارش پیش خودم دیگه😐

به آیلا هم گفتم صحبت کردم با رئیسم گفته فقط امروز اشکال نداره بیای اداره. 

​​​​​​

 

پسندها (17)

نظرات (12)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 فروردین 98 10:45
از الان با مامان میری سر کار دخترم مامانتو اذیت نکن بچه ها که به اداره ماماناش نمیرند زشت میشه
مامان پری
پاسخ
همین بگین 
واقعا درمونده شدم گفتم بیاد پیشم😐
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 فروردین 98 11:02
خدا حفظش کنه
مامان پری
پاسخ
ممنونم 😘
سلامت باشین عزیز🌼
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 فروردین 98 15:48
عزیزممممم چ چهره ی پیروزمندانه ای هم گرفته😁😘

اگه عادت کنه سرکار همراهتون باشه،شما اذیت میشید و دیگه سخت میشه قانعش کرد ک نباید بیاد!!
 
مامان پری
پاسخ
چهره پیروزمندانه را واقعاً خوب اومدین😂
حرفتون درسته، امیدوارم که اینطور نشه، باید یه صحبت درست حسابی با مدیر مهدش کنم ببین مشکل چیه. چون مهد قبلی اصلا سابقه نداشت و همیش با ذوق و شوق میرفت ولی این مهدش هر روز یه بهونه میاره که نره
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 فروردین 98 2:20
ای بلا دخملی مامانی واذیت نکنیا😘😘
مامان پری
پاسخ
اذیت که چه عرض کنم؛ تا ظهر که باباش اومد دنبالش سیستم و میز و صندلی من در اختیارش بود و کل کارام موند.😏
مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:41
عشقمی😍😘
مامان پری
پاسخ
ما بیشتر😍
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 21:56
عزیزم قربونش
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 9:49
😘🌻
مامانیمامانی
26 آذر 98 13:40
عزیزمی
خاله جونی
30 آذر 98 13:21
آیلا بلا😘 قربونت بشم شیطونکم😍
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:34
ممنون عزیزم💐
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:21
لایک😍
مامان پریمامان پری
7 مرداد 99 12:15
😘