فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

من و فرشته هام...

نی نی وبلاگ تولد 9 سالگیت مبارک....

1398/10/11 11:09
نویسنده : مامان پری
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی وبلاگی های عزیز و دوست داشتنی😍

و البته سلام ویژه به کادر مجرب و خوب نی نی وبلاگ و به نمایندگی از طرف همه اعضای نی نی وبلاگ دوست داشتنی و صمیمی خسته نباشید مخصوص به همگی💐.

این پستم را به مناسبت 9 سالگی نی نی وبلاگ ثبت میکنم. انشاالله که روز به روز شاهد ارتقاء و موفقیت های بیشتر شما باشیم💐 

شاید این کمترین کاری باشه که من به عنوان یکی از اعضای این سایت وزین میتونم انجام بدم.

راستش به پروفایل وبلاگم که نگاه میکنم میبینم امروز و همزمان با 9 سالگی نی نی وبلاگ (البته با دو روز تاخیر)، ما هم تقریباً از اوائل تاسیس نی نی وبلاگ یعنی 8 سال و 8 ماه و 7 روز هست که با شماییم. و چقدر خوشحالم بابت این موضوع. 

 

در واقع باید بگم این شما بودید که با ما بودین و امکاناتی فراهم کردید تا من به شخصه بتونم خاطرات و اتفاقات مهم زندگیم را ثبت کنم و از این بابت از صمیم قلب از همه دست اندرکاران مجموعه سپاسگزارم🌼. خاطراتی که وقتی برمیگردم و مرور میکنم حس خوب و دلچسبی بهم میده... خوشحالم که خاطرات فرشته هام را تونستم ثبت کنم و اتفاقات مهم رنگ فراموشی به خودشون نگرفتن، خوشحالم که با دوستان خیلی خوبی آشنا شدم که حتی منجر به ادامه دوستی و آشنایی در دنیای حقیقی شده😍. و ....

 

💐مانا باشید و برقرارررر💐

پسندها (17)

نظرات (11)

مامان آیلینمامان آیلین
11 دی 98 11:59
ممنون که هستی نی نی وبلاگ جان😍
تولد نه سالگیت هم مبارک باشه
مامان پری
پاسخ
🙏🌼

11 دی 98 13:12
من هم خوشحالم که نی نی وبلاگ من و با دوستان خوبی مثل شما آشنا کرد😇😇💟💟😘
مامان پری
پاسخ
نظر لطف شماست گلم 😍🌼
زنده باشین و ایام به کام😘
مامان و بابامامان و بابا
11 دی 98 14:13
مبارک مبارک تولدت مبارک🎂
مامان پری
پاسخ
😘💐
مامانیمامانی
11 دی 98 14:14
آره واقعا 
نی نی وبلاگ تولدت مبارک
برقرار باشین همیشه😍
مامان پری
پاسخ
مرسی گلم😍
مامانیمامانی
11 دی 98 14:15
🎂💐
عمه فروغعمه فروغ
11 دی 98 18:31
ان شالله همیشه از خوشی هاتون بنویسین❤
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزم 
همچنین شما😘
خاله جونی
14 دی 98 11:11
شاد باشین همیشه😘
مامان پری
پاسخ
ممنون گلم😍
هلیاهلیا
20 دی 98 17:39
ممنون از نی نی وبلاگ بابت همه چی🌷
مامان پریمامان پری
21 دی 98 12:42
😍💐
مامان تربچهمامان تربچه
5 خرداد 99 0:46
😍
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:30
لایک😍😘