فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

من و فرشته هام...

جینگ و جینگه ساز میاد از بالای شیراز میاد

1392/2/23 8:57
نویسنده : مامان پری
24,132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.........

دخملی ناناسم چند روزه برگشته خونه...از مزایای همنشینی با خاله جونش یاد گرفتن این شعره که شده یه معزل برا من ..آخه هر روز چند بار باید براش بخونم اونم نه هر جور که بلدم به قول دخملی باید قشنگ بخونم یعنی با آهنگ و ریتمی که خاله صفو براش می خونده...آخه خاله صفو جون تو کار و زندگی نداشتی اینو به تاتی یاد دادی....کلی تو نت کند و کاو کردم تا تونستم کاملشو پیدا کنم و حفظش کنم! بعدش کلی تمرین کردم تا بتونم با آهنگ خودش بخونم...مشغول تلفن

جینگ و جینگه ساز میاد از بالای شیراز میاد

شازده دوماد غم نخور نومزدت با ناز  میاد

 یار مبارک بادا ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ایشالله مبارک بادا

 کی به حجله؟ کی به حجله؟ شازده دوماد با زنش

کی بگرده دور حجله؟ خواهره کوچیکترش

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک باد

سر کوچه ی عروس خانوم شاخه گل کردند سوار

سر کوچه ی شازده دوماد صد شتر کردند قظار

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

 من منم و  من منم و  کاکوي دوماد منم 

 دست بديد دستبند ببندم کاکوي دوماد منم

 یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

 در خونه ي عروس خانم آب رکني رد ميشه 

چوب بياريد پل ببنديد عروس خانم رد بشه

 یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

 راه شيراز دوره و آب بوشهر شوره شور 

ما ميريم عروس بياريم چشمه دشمن بشه کور  

 یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ، ایشالله مبارک بادا

این طرف تخت طِلا و اون طرف تخت طِلا

شازده دوماد روش نشِسته ، می کنه شکرخدا

 باد اومد بارون گرفت و آب اومد نودون گرفت

سوریا گویین مبارک کار ما انجوم گرفت

یار مبارک بادا ایشالله مبارک بادا

یار مبارک بادا ایشالله مبارک بادا....................هیپنوتیزم

پسندها (11)

نظرات (15)

رستمی
23 اردیبهشت 92 9:13
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
خاله طاهی
24 اردیبهشت 92 17:50
الهی خاله قربونش بره وای خدا.....دلم برات تنگ شده تاتی نباتی ...............بووووووووووس، بوسسسسسس الهی خاله فدات ....

من هر روز پروفایلت رو چک میکنم ببینم چیزی هست یا نه.........مامان پری مطلب بیشتر بذار......ما دلمون به این نوشته های کوچیک و قشنگ خوشه و منتظریم




قلبون خاله جوني بلم...ما هم دلمون برات تنگ شده... تاتي كه تا اسمت بياد فوري ميگه مامان دو تا طاله داريم مامان پويا و خاله طاله كه ترهانه (تهرانه)....ههههه...


خاله صفو
7 خرداد 92 9:43
مامان پری جون من چه کار کنم دخمل گلت خودش با سلیقه و باهوشه من حین ظرف شستن واسه خودم می خوندم که دیدم همچین خنده به لب زل زده به من و دقت می کنه ببینه من چی می گم. علی هم از علایق ایشون استقبال کرده و سعی کرده حفظش کنه. در اوج تب و مریضی وقتی اومدم کنارش بخوابم چشماشو باز کرده می گه از بالای شیراز می یاد!!
بیشتر سرچ کنی صداش رو هم می تونی ذخیره کنی و قشنگ بخونی البته متنش یکم فرق فوکوله.


هههههههه از دست اين سه تا بچه: تاتي و علي و البته خاله صفو..هههه
خاله صفو
7 خرداد 92 9:46
راستی یادم رفت بگم یه شب، نصف شب تاتی گریه می کرد و بهونه خاله صدی رو می گرفت که آغاجون سوار ماشین کرد ببره اونجا. آغا جون می گفت از وقتی سوارش کردم تا رسیدیم می گفت "یار مبارک بادا ایشالله مبارک بادا!!!!"


هههه آره تعريفشو از حاجي شنيدم....
مهدیه 20
15 شهریور 93 19:33
وااااااااااااای شعره خیلی قشنگ بودش من این اهنگ رو خییلی دوس دارم خدا نی نی تون رو واستون نگه داره قربونت مرسي
لیلا
17 مهر 94 16:47
خیلی خوشم آمد.
مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:10
😘عزیزمی😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 22:32
ماییم دیگه😍
مامان پری
پاسخ
بعله😘
مامان و بابامامان و بابا
27 آذر 98 9:16
😘😂
مامانیمامانی
7 دی 98 11:56
یار مبارک بادا  ایشالا مبارک بادا😘
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:21
ممنون از نظرات پر مهرتان🌻
خاله جونی
25 دی 98 13:29
منم دوست دارم این آهنگو  مگه چیه😍
مامان پریمامان پری
25 دی 98 13:37
خودمم هم میدوست😍
مامان جونیمامان جونی
7 خرداد 99 9:38
😍💐
مامان پریمامان پری
8 خرداد 99 11:21
مرسی عزیزم