فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

من و فرشته هام...

تولد یاسین عزیز خاله

1398/6/11 10:20
نویسنده : مامان پری
2,223 بازدید
اشتراک گذاری

4 شهریور تولد 6 سالگی یاسین جونی بود. ولی چون عمو مجتبی ماموریت بود خاله تولدش را با چند روز تاخیر روز جمعه برگزار کرد... عمو خودش جمعه صبح اومد و تازه بعدش رفت دنبال خرید و تدارک وسایل تولد..خدا را شکر به بچه ها حسابی خوش گذشت. 

آیلا و محمد باقر همچنان با هم مشکل دارن😊

​​​​​​

ان شاالله تولد 120 سالگی یاسین خوشگلم و آیلین طلامون زیر سایه پدر و مادرش.

بیشتر دایی محسن عکس گرفته و چند تایی هم بابایی با گوشی من گرفته که به یادگار میذارم اینجا ..

آیلین عسل خاله و ترلان جیگر عمه یه عکس درست حسابی ندارن

پ.ن. بالاخره گوشی من که اواخر ماه رمضان توسط دختر طلاها سوخته بود تعمیر و درست شد اونم توسط تعمیرات موبایل بغل خونه مامانم تو شیراز...همسری گوشیم را قم و تهران هم برد ولی نتونستن درستش کنن با وجود صرف هزینه نسبتا زیاد ولی تو شیراز با مبلغ ناقابل 20 هزار تومن درست شد و الکی من دو سه ماه اینهمه اذیت شده بودم بدون گوشیم😀...

 

پسندها (22)

نظرات (17)


11 شهریور 98 11:05
تولدت مبارک گل پسر❤👍 
خوش باشید همیشه عزیزان 😍😙
مامان پری
پاسخ
ممنون خاله مهربونم 😘
همچنین شما عزیزم💐😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 شهریور 98 11:16
تولدشون مبارک باشه🌹

وای اگه گوشی خراب بشه،دردسر بزرگش اینه که نمیشه ب هر تعمیرکاری اعتماد کرد
خیلی خوبه که یه تعمیرکار خوب سراغ دارید
مامان پری
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون😘

آره واقعا". منم گوشیم 8 ماه بود خریده بودم تو این آشفته بازار
شوهرم خیلی اتفاقی و شانسی برد پیش این موبایلی که فعلا جواب داده خدا را شکر
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 98 11:26
تولدشون مبارک ان شاءالله جشن تولد صدوبیست سالگیشون😍🌹🌹🌹🌹
مامان پری
پاسخ
سلامت باشین و مرسی مبینای عزیزم 😍
 
عمه فروغعمه فروغ
11 شهریور 98 11:34
تولدشون مبارک،خدا حافظ همه کوچولوهاتون باشه😘
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم😍 
ممنون از دعای زیباتون
ان شاالله خدا نگهدار آرشیدای شیرین زبون شما هم باشه😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 شهریور 98 13:00
تولدش مبارک. 😍
مامان پری
پاسخ
مرسی خاله مهربون🌹
千.𝓏千.𝓏
11 شهریور 98 14:58
تولدشان مبارک .
مامان پری
پاسخ
مرسی گلم😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 شهریور 98 16:59
تولد کوچولو مبارک. راستی خدا دختراتونو حفظ کنه براتون خاله. سه تا دختر داشتن واقعاً قشنگه نه؟
مامان پری
پاسخ
مرسی گلم😍
ممنون از دعای قشنگت😘
عزیزم من دو تا دختر ناز دارم که خدا را شکر عالیه و راضیم
نمیدونم چرا فکر کردی سه تا هستن💐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 شهریور 98 21:46
آخه تو تولد شمار وبلاگتون سه تا دختر نوشتید. فاطمه، آیلا و آیلین. درست میگم؟
مامان پری
پاسخ
اها 
آره درسته عزیزم 
آیلین جونم دختر خواهرمه که خیلی برامون عزیزه
تو پستای قبلیم راجع به تولدش گفتم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 شهریور 98 12:20
آخی! خدا حفظش کنه براتون عزیزم.من اشتباه متوجه شدم. آخه من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.
مامان پری
پاسخ
سلامت باشی گلم 
باعث افتخار ماست عزیزم😘
مامان آیلینمامان آیلین
15 مهر 98 13:30
عشق منی تو😘
مامان پری
پاسخ
😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 21:46
بازم مبارک😍
مامان پری
پاسخ
😘
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 9:40
😍
مامانیمامانی
30 آذر 98 9:39
جان دلم😘
خاله جونی
30 آذر 98 13:10
قربون یاسین خوشگلم بشم من😘
مامان پریمامان پری
2 دی 98 22:31
مرسی لطف داری عزیزم
مامان پریمامان پری
2 دی 98 22:31
😘
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:25
لایک😍