فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

من و فرشته هام...

ماموریت مامان....

1397/8/24 11:50
نویسنده : مامان پری
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلای مامان

الان که دارم می نویسم هوا به شدت بارونی هست و نسبتا سرد...در واقع از دیشب یه سره داره بارون میزنه...زنگ زدم به خاله صفو گفت شیراز هم بارندگیه..به خاله طاهره زنگ زدم ببینم تهران چه خبره که گوشیش خاموش بود ..ظاهرا تهران هم بارونه...

به امید خدا فردا عصر از شیراز پرواز دارم برا تهران ...دیروز بابا و من تصمیم گرفتیم که برا آیلا جونم هم بلیط بگیرم و با خودم ببرمش آخه تا سه شنبه تهرانم و یکم ماموریتم طولانیه... گفتم شاید دلتنگی کنه برام...ولی امروز که اومدم بلیط اوکی کنم، یکم فکر کردم دیدم با این اوضاع هوا و بارندگی سخته از اون ور هم جلسه با بزرگان و همایش و برنامه فشرده داریم، خودم اذیت میشم ممکنه آیلا هم محیط اداری را نتونه تحمل کنه و وسط جلسه جیغ جیغ کنه ... اینه که منصرف شدم  و به بابا هم زنگ زدم که گفت آره بذار بمونه خودم یکاریش میکنم...

از شانس ما هفته دیگه بابا سر برنامه زنده است و حسابی سرش شلوغه و کارش زیاد تو نبود من ...همینجا لازمه بگم ممنونم از همسر عزیزتر از جانم که همیشه همکاری داشته و تو شرایط اینجوری خیلی کمک حالم بوده تا با خیال راحت برم و برگردم. انشاالله این بار هم همینطوره و مسئله ای پیش نمیاد... 

انشاالله عصر میریم شیراز خونه آقا جون ...فردا بابا منو میرسونه فرودگاه و شما برمی گردین خونه ...البته امیدوارم پرواز کنسل نشه که تو دردسر می افتم ...

دلمون برا آیلین خوشگلم هم حسابی تنگ شده به امید خدا شب میبینمش..آیلا هر روز به عکسش نگاه میکنه و قربون صدقه اش میره ...فاطمه گلم هم که دیگه نگو میگه مامان آیلین عشق منه، کاش هر روز میتونستم بغلش کنم و ببوسمش.بغل

آیلین جونم اگه بدونی چقدر عزیزی برا ما و خانواده ما زودتر بزرگ میشی خاله نازممحبت

 

پسندها (15)

نظرات (7)

مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:19
عزیزای من😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 22:18
همیشه خدا پشت پناه شما😍
مامان پری
پاسخ
😍همچنین عزیزم
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 10:13
😍
مامانیمامانی
7 دی 98 11:43
خوش باشین همیشه
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:25
ممنون از نظرات پر مهرتان🌻
مامان منتظرمامان منتظر
25 دی 98 9:29
زنده باشین😍
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:13
لایک😍