فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
آيلا جانآيلا جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آیلین جونمآیلین جونم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
یاسین جانیاسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ جانوبلاگ جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

من و فرشته هام...

روزنگاشت...

1397/8/21 11:26
نویسنده : مامان پری
435 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو روزی بود که آیلا گلم سرفه داشت و حالتهای سرماخوردگی ..دیشب قبل خواب یکم جوشونده بهش دادم ولی سرفه اش بدتر شد و بعدش بالا اورد، سریع تمیزش کردم و دست و صورتش یه آبی زدم، لباساش عوض کردم و رفت خوابید...

صبح آماده اش کردم ببرمش مهد که باز دوباره جلو در خونه عق زد و بالا اورد دیدم نمیشه بفرستمش مهد، ممکنه حالش بدتر بشه ... به همسری گفتم من کلی کار دارم اداره و نمیتونم مرخصی بگیرم خودت اگه می تونی ببرش دکتر ...خلاصه بابایی بردش دکتر و ساعت 10 اورد جلو سازمان تحویل من داد.

دکتر هم با تشخیص سرماخوردگی و عفونت گلو یه سری دارو براش نوشته بود.

آیلا جونی الان پیش منه و داره قورمه سبزی که امروز صبح تو زودپز برا ناهار تو مهدش آماده کرده بودم و می خوره 

و همزمان این ترانه بهنام بانی دقیقاً به این صورت که می نویسم میخونه، البته با ریتم خود آهنگ:

چه نخوای چه بخوای تو را به دست میارم

عزیزم عزیزم تو را به دست میارم

از حس دلم همینم کم نمیشه

اااااااااااااااااا

عزیزم عزیزم دل من عاشقم عاشقم

دل تنگم تو را بدست میارم ...

فکر کنم خواننده و سراینده ترانه اینو ببینن کلا هنگ کننقه قهه

داروهاش را هم خورده و خدا را شکر حالش بهتره، البته هنوز سرفه میکنه ولی نمیدونم بخاطر خوشحالی از بودن کنار مامان هست یا واقعا بهتر شده که کلی بدو بدو کرده از وقتی اومده و کارتون دیده رو کامپیوتر مامان و نذاشته من به کارام برسم که فدای سرش محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دم به دقیقه هم میگه مامان اداره ات چقدر خوشگله مال خودته؟! من همیشه میام پیشت سکوت حالا خدا کنه به قول معروف پشتش باد نخوره فکر کنه هر روز باید با خودم بیارمش تعجب هرچند اولین بارش نیست اومده و توشهریور ماه نزدیک دو هفته با خودم اوردمش اونم همراه فاطمه گلم چون مهدش تعطیل شده بود و ما هنوز مهد خوب و مناسب پیدا نکرده بودیم براش.

پسندها (14)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 آبان 97 4:38
خدا  رو شکر که بهتر شده. گل
مامان پری
پاسخ
ممنون عزیزمگل
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 آبان 97 9:59
محبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 آذر 97 14:56
خدا مواظب همه ي اين فرشته كوچولوها باشه ♥️
مامان پری
پاسخ
انشاالله
ممنون عزیز دلممحبت
مامان آیلینمامان آیلین
16 مهر 98 10:17
😘
مامان تربچهمامان تربچه
25 مهر 98 22:19
لایک😍
مامان پری
پاسخ
😘
مامان و بابامامان و بابا
25 آذر 98 10:16
😍
مامان پریمامان پری
8 دی 98 11:25
ممنون از نظرات پر مهرتان🌻
مامان منتظرمامان منتظر
25 دی 98 9:30
😘
مامان جونیمامان جونی
22 خرداد 99 8:12
لایک😍
مامانیمامانی
7 تیر 99 12:31
😘